środa, 31 sierpnia 2016

Happy time - LO

Hej, hej!
Przybywam dziś z wesołym bąbelkowym LO. 
Mój pies należy do bardzo skręconych i aktywnych stworzeń.
Bardzo się ucieszyłam gdy udało mi się zrobić mu normalne zdjęcie.
Oczywiście w trakcie robienia zdjęć mieliśmy ogrom zabawy, dlatego 
to miłe wspomnienie postanowiłam trochę oprawić ;) 


Pozostałam w klimacie bąbelków, które przygotowałam z papierów
różnych kolekcji. Wszystkie mniejsze kawałki przerobiłam
na kółka i umieściłam jako podstawowa kompozycja mojej pracy.


Bazą LO jest papier 13arts, kółka to Scrapberry's oraz 13arts. 
Wycięłam też trochę kwiatowych grafik z kolekcji Primavera (cudna jest!).


Oczywiście nie obyło się bez mediowania. Są mgiełki, gesso oraz bardzo dużo chlapania ;) 


Na koniec dodałam jeszcze trochę perełek w płynie i gotowe.


A oto produkty, które wykorzystałam: 












Bardzo dziękuję za uwagę :)
Pozdrawiam serdecznie
i życzę twórczego i pogodnego dnia!


3 komentarze:

  1. kółka i wszelakie bąbelki są megapozytywne :) do tego pieseł przesłodki i ewidentnie zakręcony, (bo tak mu z oczu patrzy), no i moja micha już się cieszy!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodziak prawda? Nie mogłam go nie oprawić:D

      Usuń
  2. Piękna praca :-) A piesek rzeczywiście (nie da się ukryć) przesłodki! :-)

    OdpowiedzUsuń