poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Piękne chwile - Karolina Bukowska




Hej! 
W końcu się doczekałam, żeby pokazać Wam moją kartkę w stylu vintage.
Kartka powstała na bazie przepięknej kolekcji papierów Jak we śnie RETRO  
od Nisko Latających Aniołów. 
Zakochałam się w niej i gdy wpadła w moje łapki postanowiłam wykorzystać ją 
jako pierwszą inspiracje dla Hello Scrap.

Oczywiście nie mogło zabraknąć mediów od 13 arts: splash gold glitter, gesso white i pasty modelującej.
 Uwielbiam ten moment, gdy prace zaczyna lśnić.




szczegóły:




Sporadycznie tworze kartki, jednak tu okazało się, że potrafię wyczarować kartkę,
 która sprosta moim oczekiwaniom hihi. 
Może zabrzmi to śmiesznie, ale moje kartki nie należą do moich ulubionych prac.
Jestem nią zachwycona i mam nadzieje, że podzielicie moje zdanie.

Stworzyłam ją z bazy i dwóch kawałków papieru, które skleiłam ze sobą. Oczywiście jedną przeszyłam, by wzbogacić kompozycje. Nałożyłam pastę modelującą z 13 arts przez maskę po czym przykleiłam tekturkę, kawałki wyciętego papieru, kwiatki, trochę sizalu i firanki, ćwieka oraz grafikę. Całość delikatnie ujednoliciłam  gessem od 13 arts i oczywiście pochlapałam Splash. 
Praca okazała się prosta i przyjemna co w przypadku kartek różnie u mnie bywa:P 




Mam nadzieję, że praca przypadnie Wam do gustu:-)
Tak czy inaczej będziecie się ze mną męczyć prze kolejne 5 miesięcy :P

Udanego wypoczynku kochani w końcu mamy długi weekend!
Ściskam Karola

Materiały:


     



  
  


6 komentarzy: