poniedziałek, 1 sierpnia 2016

DT Hello Scrap -Karolina Bukowska




Cześć !
Mam na imię Karolina i przygodę ze scrapbooking rozpoczęłam 4 lata temu, 
gdy w pewną grudniową noc postanowiłam zrobić album dla mojego chrześniaka.
Mediowanie skradło mi serce 2 lata temu 
i bez niego nie umiem przeżyć jednego dnia!!!
Mixed media są moim światem,
 pozwalają oprawić w piękną formę moje codzienne życie 
i mogę śmiało powiedzieć, że są moją pasją, tlenem i oddechem!
Codziennie tworze, szukam, uczę się 
i jeśli pytacie dziele się z Wami wiedzą, którą już posiadam.
 Uwielbiam teksturę, kolory, blask, złoto.
Jestem uzależniona od Splash Ink!
Uwielbiam mazać, chlapać i rozcierać.
 Zapraszam Was do mojego świata:

 Mój kanał you tube

Dziękuję bardzo za możliwość tworzenia w tak wspaniałym gronie.
Mam nadzieję, że moje prace Was zainspirują.









Ściskam!
Udanego poniedziałku !!!


6 komentarzy: