środa, 29 czerwca 2016

Dla małej, słodkiej dziewczynki

Na dziś przygotowałam kartkę ze stempelkiem, bo już dawno takich nie było. 
Zrobiłam pogodną kartkę urodzinową dla dziewczynki. 
Tym razem postawiłam na papiery Galerii Papieru. Wykorzystałam najnowszą kolekcję „Gra w kolory” oraz dobrze wszystkim znaną kolekcję „Jak we śnie”. 
Stempel z dziewczynką jest od Nellie Snellen. Jeśli lubicie kolorować stemple lub dopiero zdobywacie doświadczenie w tym zakresie, koniecznie zajrzyjcie do działu stempli, gdzie znajdziecie sporo wzorów w przystępnych cenach.




W sklepie kupicie:







Trzymajcie się!


17 komentarzy:

  1. słodziakowa jest nie tylko dziewczynka, ale caaała karteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowa ...jaka pomysłowa!!!!!!!!!!!!!!! tyle stron mam w ulubionych a dopiero jak nabór sie pojawił zobaczyłam że istniejecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I zachęcam do wysłania zgłoszenia :)

      Usuń