poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Live - notatnik



Cześć !
Mamy już poniedziałek ! 
Tak wiem, wiem nie każdy lubi poniedziałki :P 
Ja uwielbiam !
 Nie dość, że mogę Was inspirować, to czasem przychodzi listonosz z małym co nieco
i mam czas na tworzenie w dzień.
Dla mnie poniedziałki są superaśne.

 Ostatnio moje marzenia się  spełniają, więc potrzebuje większej organizacji,
aby pogodzić, życie osobiste z marzeniami, pragnieniami i sprzątaniem :P

Stworzyłam okładkę notesu używając mediów z 13 arts.
Gesso białe, pasta modelująca, żel medium, maski, farby metaliczne, mgiełki 
i oczywiście Splash.
Nie wyobrażam sobie pracy bez Splash!
Jestem uzależniona od tego cudownego akrylowego tuszu.


A tu moja mixed media okładka notesu. Jak Wam się podoba?



szczegóły:




Praca ta stanowi inspiracje do moich autorskich warsztatów,
które będę miała przyjemność poprowadzić już niedługo- wypatrujcie informacji na moim prywatnym blogu <tu>



Materiały użyte do stworzenia pracy:

 
 
         
     

3 komentarze: