środa, 10 sierpnia 2016

Dla małej solenizantki

Dziś chcę polecić wykrojnik Marianne Design COL1408 w kształcie jednorożca/konika. Wykrojnik pokochałam od pierwszego wejrzenia. Wycięty element jest niezwykle uroczy i daje wiele możliwości wykorzystania.


Po wycięciu otrzymujemy kilka elementów, jednak złożenie ich w całość jest banalnie proste. Ważne tylko, by poszczególne części wyciąć z papieru we właściwym kolorze. Uzyskujemy elementy widoczne na zdjęciu (gwiazdki, które zdobią zadek jednorożca wycięłam za pomocą innego wykrojnika – Marianne Design CR1321).


Do warstwy zewnętrznej przyklejamy kopytka, grzywkę i oczko, a do wewnętrznej – pozostałe dwa kopytka, grzywę, ogon i róg.


Aby jednorożcowi nadać odrobinę trójwymiarowości pierwszą warstwę podkleiłam kosteczkami dystansowymi o grubości 1mm.


Jednorożca umieściłam na kartce urodzinowej dla pewnej małej solenizantki.



W pracy wykorzystałam:








Pozdrawiam!


2 komentarze: