piątek, 5 sierpnia 2016

DT Hello Scrap - Justyna

Witam Wszystkich bardzo cieplutko!

Dziś moja kolej na przedstawienie się :-)
Mam na imię Justyna, na co dzień zajmuję się domem i dziećmi, w chwilach wolnych 
pochłania mnie moja pasja.

Scrapuję "na poważnie" od dwóch lat. Tworzę głównie kartki, czasem albumy i projekty 3D. Uwielbiam warstwowe prace wypełnione kwiatami (które najczęściej robię własnoręcznie).
Moją ulubioną formą "kartkową" są exploding boxy.

Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam dołączyć do DT Hello Scrap. Jest to mój "pierwszy raz" ale jestem przekonana, że praca w tak wspaniałym zespole będzie cudowną przygodą. Jeśli zainspirują Was moje prace będzie mi niezmiernie miło :-) 

To co tworzę  można zobaczyć na moim blogu oraz FB.

Poniżej kilka zdjęć moich prac...










Pozdrawiam serdecznie :-)

2 komentarze: