środa, 17 sierpnia 2016

"Primavera" - urodzinowa odsłona

Jak tylko zobaczyłam cudną kolekcję papierów Scrapberry's "Primavera" od razu zapragnęłam ją mieć. 
Wiadomo, pięknych papierków z byle okazji się nie używa, dlatego wykorzystałam je dopiero do zrobienia urodzinowej kartki dla bliskiej osoby.

Katarzyna była zachwycona :) 


Oprócz papierów w zestawie można znaleźć elementy do wycinania: motylki, kwiatki, piórka.
Nie mogłam się również oprzeć by nie użyć metalowego badzika.
Kwiatek wykonałam samodzielnie z foamiranu. Wytuszowałam go przy pomocy tuszy Latarni Morskiej, a środek wypełniłam pręcikami w miętowym kolorze.



W pracy wykorzystałam:











Cudownego dnia!


9 komentarzy:

  1. Primavera to wyjątkowo udana kolekcja, też uwielbiam! :) A kartka cudna, z charakterem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fascynują mnie takie prace "na bogato"... a przez Ciebie fascynacja pogłębiła się jeszcze bardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,zdecydowanie kolekcja Primavera jest bosska :-) A karteczki super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń