czwartek, 25 lutego 2016

Wyjątkowo zielona kartka wielkanocna

Hej! Hej!
Czy kontrolujecie czas? Powiem krótko - ależ on leci!! Dopiero witaliśmy 2016 rok, a tu już marzec za pasem. Czy macie na uwadze fakt, że za miesiąc Wielkanoc?
Ja zorientowałam się jakiś tydzień temu i wpadłam w delikatną panikę, bo prac świątecznych jeszcze nie ruszyłam... Jednak dziś przybywam z tegoroczną pierwszą kartką wielkanocną.
Powiem krótko - jest wyjątkowo piękna, jest wyjątkowo zielona. Uwielbiam zieleń!! :)





Ze sklepu Hello Scrap wykorzystałam:

Zestaw papierów - Lawendowy poranek - 30x30cm    Mgiełka Vintage Spray - wiosenna zieleń - 30 ml 

 Perełki samoprzylepne - 5mm - 100 szt. - Lilac   Kosteczki dystansowe - 2mm 

Dajcie znać na jakim etapie jesteście z przygotowaniami do świąt.

Pozdrawiam!

http://karolinawycina.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz