środa, 3 lutego 2016

Marynistycznie

We wpisie powitalnym, który miałam przyjemność opublikować przed tygodniem zdradziłam, że obok pasji do scrapbookingu, miłością darzę także żeglarstwo. Motywy marynistyczne niezmiennie wprawiają mnie w zachwyt i goszczą w moich pracach. Wspominałam też, że uwielbiam kolorować stemple. Moja pierwsza inspiracja to nie przypadek, to wypadkowa wszystkich tych elementów, nie mogło być przecież inaczej :)
Do wykonania kartki użyłam jednej z piękniejszych kolekcji papierów Piątku Trzynastego Na Morzu. Odbitkę stempla pokolorowałam markerami alkoholowymi, a jako ozdoby wybrałam zawieszkę w kształcie koła sterowego, sznurek jutowy i wstążki.






W sklepiku znajdziecie:





Trzymajcie się ciepło!

2 komentarze:

  1. a ja wolę kajaki :) ale artkę Twoją uwielbiam!!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajnie, chociaż ja się boję w te łupinki wsiadać ;) Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń