wtorek, 26 stycznia 2016

Hello Scrap DT - POLA

Cześć Wszystkim!
Dzisiaj przyszedł czas na prezentację mojej skromnej osoby.
Na co dzień jestem wesoła i uśmiechniętą dziewczyną,
którą w świecie blogowym możecie znać jako POLA.
Moja przygoda ze scrapbookingiem rozpoczęła się prawie trzy lata temu i od tego czasy nauczyłam się wielu nowych rzeczy, które pozwalają mi robić z dnia na dzień coraz lepsze prace.
W moich "dziełach" przeważają żywe kolory.. Bardzo lubię tworzyć prace dziewczęce i kobiece (oczywiście dominuje wtedy kolor różowy) oraz różnego rodzaju albumy na zdjęcia.
Coraz częściej podejmuję się tworzenia rzeczy w których używam jak najwięcej mediów tak, aby nie stać w miejscy tylko cały czas rozwijać skrzydła.
 
Oto kilka moich prac
 





 
 
 
Pozdrawiam Was serdecznie.!

1 komentarz: