piątek, 29 stycznia 2016

DT Hello Scrap - Karolina_Wycina

Hej wszystkim!
Zacznę od tego, iż - pomimo że tu jestem, to nadal nie wierzę że tu jestem,
że należę i współtworzę pierwszą grupę projektową sklepu Hello Scrap.
WOW!! To dla mnie wielkie wyróżnienie działać w tak utalentowanym gronie,
dlatego postaram się sprostać wyzwaniu, dobrze się bawić,
no i może zainspirować kilka osób moimi tworami.

Scrapuję około 2,5 roku, a od półtora, jako Karolina_Wycina, prowadzę blog, na którym dzielę się tym co tworzę.
Uwielbiam kleić, ciąć, drzeć, ostatnio trochę chlapać i ciapać... i z tego przygotowywać głównie kartki,
które są moją największą miłością, choć ostatnio odrobinę 'zbaczam' w kierunku notesów, albumów, tagów.
Nie mam swojego określonego stylu i póki co chyba go nie poszukuję - lubię różnorodność i tak też tworzę, różnorodnie i zmiennie, to co czuję i co mi akurat inspiracja przyniesie.
Poza scrapbookingiem uwielbiam i lubię (kolejność przypadkowa) - kolor zielony, budyń śmietankowy,
orzechy nerkowca i kolorowy lakier na paznokciach.

Poniżej zdjęcia kilku moich prac - zapraszam.








Dzięki za uwagę i do następnego razu.


http://karolinawycina.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Kolorowo się zapowiada :) Czekam na kozackie "wyklejanki". A blog dodaję już do ulubionych. Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jesteś :) a już się obawiałam, że do nas nie trafisz... cudnie! trzymaj kciuki :):)

      Usuń