poniedziałek, 12 września 2016

Mediowy notes- tutorial- Karolina Bukowska



Hej kochani!!!!
Mamy poniedziałek,  poniedziałeczek , poniedziałuś!!!!
Jak go zwał tak go zwał, ale ja tam nadal potwierdzam, że go lubię !
Mam nadzieje, że macie przerwę, ponieważ przygotowałam dla Was tutorial.

Od podstaw stworzyłam notes i ozdobiłam jego okładkę.

Oczywiście jest cały zachlapany Splashem od 13 arts.
 Musicie mi to wybaczyć, cóż mogę zrobić?

... podobno miłości się nie wybiera.


Do stworzenia notesu użyłam papieru Piątek Trzynastego - Nad brzegiem morza.

Przepiękna kolekcja, bardzo klimatyczna idealna do uwiecznienia wspomnień z wakacji.

Ponadto użyłam mediów z 13 arts: 
gesso białe i przezroczyste, pasta modelująca, mgiełki, splash oraz rainbow.




video:



szczegóły:



Jak Wam się podoba?


Udanego tygodnia!!!



 
Użyłam: 



   

     
          



      







2 komentarze:

  1. WOW! Piękne, ale ja bym tego nie ogarnęła :-P Mega szacun! :-)

    OdpowiedzUsuń