środa, 8 czerwca 2016

Planer w czerwcu?!

Chyba oszalałam! :)
W połowie roku zdecydowałam, że potrzebuję planera! Ostatnio coraz więcej się dzieje wokół mnie i przestaję panować nad systemem karteczkowym. Buszowałam trochę w Internecie w poszukiwaniu odpowiedniego wzoru do pobrania, jednak nic szczególnego nie wpadło mi w oko. 
W związku z tym zaprojektowałam swój własny planer, o! Szkoda, że nie wpadłam na ten genialny pomysł w styczniu, ale nic straconego, obiecuję przygotować taki sam na cały 2017 rok.
Mój planer jest formatu A4, bo nie planuję z nim podróżować. Wybrałam układ tygodniowy, przy czym każdy rozpoczynający się miesiąc poprzedza również układ miesięczny.





Gdyby okazało się, że nie tylko ja jestem taką gapą, to na mojej stronie http://kraftszopa.pl/planer-w-czerwcu/ znajdziecie pliki do pobrania. Planer możecie wydrukować w formacie A4, ale również A5 poprzez wybranie opcji druku dwóch stron na jednej kartce. Lewy margines jest szerszy, więc swobodnie go zbindujecie.

Do wykonania planera użyłam materiałów ze sklepiku:









Z pozdrowieniami

1 komentarz: