czwartek, 22 grudnia 2016

Świąteczny shaker card razy dwa

Dzyń Dzyń :) dzień dobry!
Witam się z Wami już jedną nogą świątecznie, w końcu pojutrze wigilia.
I tylko śniegu mi brak, bo lubię ogromnie,
no i święta bez śniegu są takie jakby mniej świąteczne...
Ale trzymam kciuki za jakiś niespodziewany opad białego puchu :)

Przechodząc do mojej dzisiejszej inspiracji
- mam dwie kartki, takie z okienkiem do potrząsania :)
Pierwsza z nich jest lekko mroźna, pastelowa ze świątecznym krajobrazem.
 






Druga kartka w założeniu nie miała być kartką typu shaker...
Biały papier zestawiłam kontrastowo z czerwienią, a w okienku umieściłam tekturkę.







Materiały:

Papier - Królowa Śniegu 02 - 30x30 - Galeria Papieru   Papier do scrapbookingu - Królowa Śniegu 03 - 30x30 - Galeria Papieru

Papier do scrapbookingu - Królowa Śniegu 06 - 30x30 - Galeria Papieru   Zestaw papierów do scrapbookingu - Królowa Śniegu - 30,5x30,5 - Galeria Papieru

Zestaw papierów do scrapbookingu - Gwiazdka z nieba - 30,5x30,5 - Galeria Papieru   Perełki w płynie - Przezroczyste - Nellie's Choice - 10ml

Perełki w płynie - Czarne - Nellie's Choice - 10ml    Mgiełka - Spray kameleonowy - czerwony - 30 ml - Daily Art

Kryształki i perełki samoprzylepne - 120 szt. - Nature tones - dpCraft   Baza do kartki + koperta - Kwadratowa - Biała - 1 szt.

Wykrojnik - Kwiaty nr 3 - Craft Passion
Dziękuję za uwagę i życzę Wam WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

http://karolinawycina.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz